SHIPPING & DELIVERY
Levering
Bij alle artikelen in onze shop staat een levertijd aangegeven. Wanneer je meerdere artikelen met verschillende levertijden in één keer bestelt, worden deze op verschillende momenten bezorgd. Loopt de bezorging via dezelfde ontwerper, dan is de levertijd van jouw complete bestelling in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd. We zullen in dat geval altijd contact met je opnemen om te bespreken of dat akkoord is.
Het is ook mogelijk om bestellingen te laten leveren in het buitenland. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden en kosten als je hier gebruik van wilt maken.
Track & Trace
Omdat onze producten vele varianten en formaten kennen, gebruiken we verschillende bezorgdiensten, afhankelijk van het type product. In de gevallen dat je de status van je bestelling kunt volgen, omdat desbetreffende bezorgdienst tracking & tracing ondersteunt, zullen we je daarvan op de hoogte stellen.
Verzendkosten
Bij bestellingen worden de bestelkosten per product vermeld. Bestellingen worden door ons geleverd in Nederland. Het is ook mogelijk om bestellingen te laten leveren in het buitenland. Neem contact met ons op voor de kosten als je hier gebruik van wilt maken.
Levertijd verstreken, artikel nog niet verzonden
Het kan voorkomen dat een bestelling niet verzonden is, ondanks dat de aangegeven levertijd verstreken is. We houden je bij een dergelijke vertraging zoveel mogelijk via een e-mail op de hoogte.
Een bestelling is (gedeeltelijk) geannuleerd
Een artikel of een bestelling kan om verschillende redenen geannuleerd worden.
– Het artikel blijkt – tijdelijk – toch niet leverbaar.
– We hebben jouw (aan)betaling 2 weken na het plaatsen van je bestelling nog niet ontvangen. Hier word je altijd eerst van op de hoogte gebracht.
– Uiteraard komt voor een geannuleerd artikel de betalingsverplichting te vervallen. Als je al betaald heeft, dan storten wij het bedrag zo spoedig mogelijk terug op je rekening. In alle gevallen nemen wij eerst contact met je op.
Bezorging op verdieping
Wij bezorgen uw bestelling op elke gewenste verdieping. Het kan zijn dat hier een een meerprijs voor wordt gerekend omdat er een extra persoon mee moet. Bij het maken van een bezorgafspraak zullen we u vragen of er een lift aanwezig is en wat de eventuele afmetingen daarvan zijn. Mocht uw bestelling niet in de lift passen dan overleggen we met u of we deze via de trap kunnen leveren (als het gewicht en afmeting van de bestelling dit toelaat). Indien dit niet het geval is regelen we graag een liftservice voor u. De kosten voor een liftservice zijn voor eigen rekening, welke wij voor de levering uiteraard met u bespreken.
Levertijd
Bij alle producten in onze webshop staat een indicatieve levertijd aangegeven. Een deel kunnen we uit voorraad leveren maar het kan ook zijn dat het product eerst moet worden besteld bij één van onze toeleveranciers. Bij producten die geleverd worden met onze eigen bezorgdienst nemen wij ruim van tevoren contact met u op om in goed overleg een bezorgafspraak te maken. Twee tot drie dagen voor levering kunnen we ook meestal een tijdvak van twee uur aangeven.
Bestelling ophalen
We bezorgen graag zelf uw bestelling, maar natuurlijk is het ook mogelijk om uw grotere meubels op te halen. Tijdens het bestelproces kunt u dit aangeven. Vervolgens laten wij u weten wanneer uw bestelling klaar staat en waar dit is, zodat u een moment kunt kiezen waarop u langs kunt komen.
Waddeneiland
Woont u op de Waddeneilanden en wilt u graag uw design producten aanschaffen bij Chez Freddy? De klantenservice helpt u graag verder om de mogelijkheden met u te bespreken.